Hyundai Atos 1.1i Dynamic World Cup Edition Airco / Elektrische Ramen
Afstand:
... km.
Postcode (NL)
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Loading... |
Print
Specificaties | ||||||||||||||||||||||||||||
|
Opties |
ABS, Achterbank neerklapbaar, Airbag(s) voor, Airconditioning, Alarm, Centrale vergrendeling, Deelbare achterbank, Elektrische ramen, Hoofdsteunen achter, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Radio/CD, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging |
Opmerkingen |
Aanvullende opties en accessoires ExterieurBuitenspiegels in carrosseriekleurBumpers in carrosseriekleurDakspoilerElektronische remkrachtverdelingLichtmetalen velgen 14"mistlampen voor InterieurElektrische ramen voor VeiligheidAirbag passagierAlarm klasse 1(startblokkering) Overigecentrale vergrendeling met afstandsbedieningReservewiel Bedrijfsinformatie Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen met de afdeling verkoop die te bereiken is onder het algemene telefoonnummer 079-3300666 of via mail verkoop@vanderlindenauto.nl Wij streven ernaar om alle informatie op deze site zo correct mogelijk te verwerken. Fouten zijn echter nooit helemaal uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Meer informatie Algemene informatie Modeljaar: 2006 Kenteken: 92-SP-FH Technische informatie Vermogen: 46 kW (63 PK) Koppel: 90 Nm Aantal cilinders: 4 Aandrijving: Voorwielaandrijving Tankinhoud: 35 liter Acceleratie (0-100): 15,8 s Topsnelheid: 146 km/u Maten Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 161 cm Wielbasis: 238 cm Gewichten Laadvermogen: 477 kg GVW: 1.336 kg Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg) Interieur Aantal zitplaatsen: 4 Milieu CO?-uitstoot: 131 g/km Energielabel: B Emissieklasse: Euro 4 Verbruik Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2) Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7) Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4) Historie Aantal eigenaren: 2 Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 97 per kwartaal |