BMW 6-serie 650i High Executive
Afstand:
... km.
Postcode (NL)
|
||||||||||
|
||||||||||
Loading... |
Print
Specificaties | ||||||||||||||||||||||||||
|
Opties |
ABS, Airbag(s) voor, Airconditioning, Alarm, Armsteun, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, CD-wisselaar, Cruise control, Elektrische ramen, Hoogteverstelling stoel, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Mistlampen, Navigatiesysteem, Onderhoudsboekje(s) aanwezig, Parkeersensor, Regensensor, Spiegels verwarmd, Stoelverwarming voor, Stuur in hoogte verstelbaar, Stuurbekrachtiging, Xenon verlichting, Zij-airbags |
Opmerkingen |
Aanvullende opties en accessoires ExterieurBuitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaarBumpers in carrosseriekleurCentrale deurvergrendeling met afstandsbedieningGetint glaskoplampreinigingLichtmetalen velgen 19"mistlampen voorParkeersensor voor en achterSport uitlaat InfotainmentAudio-navigatiesysteemStuurwiel multifunctioneel Interieur12Volt aansluitingComfortstoel(en)Elektrische ramen voorElektrisch verstelbare stoel(en) met geheugenHoofdsteunen voorSportstoelenStuur verstelbaarVoorstoelen in hoogte verstelbaarVoorstoelen verwarmdZwarte hemelbekleding VeiligheidAirbag(s) hoofd voorAirbag(s) side voorAirbag passagierAlarm klasse 3BandenspanningscontrolesysteemElektronisch Stabiliteits Programma Bijzonderheden De BMW 650i is een voorbeeld van perfectie in staal. De Beierse achtcilinder levert 367 pk. Wel zo prettig, al was het alleen maar vanwege de geluidsbeleving. De BMW is voorzien van een optionele ZF-zestrapsautomaat, standaard heeft de Duitser een handgeschakelde zesbak. Zelf schakelen is fijn in een sportieveling, maar moeten we de 650i zo bestempelen? De 650i is geciviliseerd en je redt je prima met de adequaat reagerende automaat, waarvan het schakelgedrag overigens handmatig te beïnvloeden is. Een goede zitpositie is met weinig moeite in te stellen. En waar we helemaal gelukkig van worden, is de uitschuifbare zitting, waardoor ook mensen met lange benen genoeg steun krijgen. Over de zitruimte achterin kunnen we kort zijn: je hebt er niets aan. Het interieurontwerp met z'n grillige vormen moet je smaak zijn, het is wel homogeen. Op een stijlbreuk zijn de Duitsers niet te betrappen. We zien ook BMW's iDrive, het systeem met de draai-/schuif-/drukknop op de middentunnel, waarmee je door de menu's navigeert. Kippenvel Zolang je deze coupé alleen gebruikt om te flaneren door luxe winkelstraten, zul je niet ontdekken met wat voor een potente V8 deze auto is gezegend. Nooit zul je horen hoe de BMW-motor geweldig bruut bromt wanneer je hem de sporen geeft. Dan hebben we het alleen nog maar over het geluid. In de specificatielijst vind je het vermogen van de BMW, maar al flanerend zul je nimmer ondervinden hoe je in je stoel gedrukt wordt zodra je het gaspedaal vloert. De BMW-rijder moet zich voor ingrepen in de versnellingsbak redden met de pook. Schakelpeddels achter het stuur zijn voorbehouden aan de optionele SMG-bak (de Sequential Manual Gearbox, ofwel de vliegensvlug schakelende geautomatiseerde handbak), een mechaniek dat de auto net wat sportiever kan maken dan hij nu is met de comfortabele automaat. De BMW biedt meer dan voldoende comfort. Wie het flaneren beu is en zich in een onbewaakt moment toch even aan de verleiding overgeeft om met deze dikke coupé over uitdagende slinger-weggetjes te jagen, zal merken dat de BMW ook scherpte biedt. De auto beschikt over een hoogwaardig onderstel en ligt enorm strak op de weg. De Duitsers hebben dat goed voor elkaar. De BMW voelt direct aan; zonder vervelend te worden laat hij je merken wat er zich tussen de banden en het wegdek afspeelt. Ook laat hij zich precies daarheen sturen waar je hem hebben wilt. Hierdoor profileert de 650i zich op snelheid iets meer als sportieveling. Als het om scherpte gaat, is de BMW na drie jaar nog steeds nieuwkomers de baas. Kwaliteitsbeleving Voor een standaard 650i rekent BMW een heel dikke ton. Een stevige prijs voor een indrukwekkende auto. Verder moet voor zowel de automatische transmissie als een navigatiesysteem nog 3.500 tot 4.000 euro worden bijbetaald. Wanneer we naar de veiligheidsvoorzieningen kijken, zijn stabiliteitssystemen, zijairbags, regensensoren en op de minimale achter-bank zelfs Isofix-aansluitingen standaard. Alles wat je in de BMW beetpakt, of het nu het stuur is, een schakelaar of een deurknop, het voelt degelijk aan. De kwaliteitsbeleving is groot. Bedrijfsinformatie Welkom bij Autobedrijf B ten Oever Wij zijn een gecertificeerd Bovag en Duurzaam bedrijf! Bent u op zoek naar een betrouwbare scherp geprijsde occasion? Dan bent u bij Autobedrijf B ten Oever aan het juiste adres. Ons bedrijf kenmerkt zicht door persoonlijke aandacht, kwaliteit en uitstekende service. En dat tegen zeer scherpe prijzen. De getoonde verkoopprijs is rijklaar! Optioneel kunt u kiezen u diverse afleverpakketten, waardoor we de aflevering geheel naar uw wens kunnen verzorgen. Voor occasions hebben wij al een afleverpakket vanaf €195.00! Kijk op onze website voor meer informatie. Benieuwd naar deze auto? Neem contact met ons op! www.autobedrijfbtenoever.nl 06-28357146 Meer informatie Algemene informatie Modelreeks: mrt 2006 - dec 2010 Modelcode: E63 Kenteken: 95-TD-GD Technische informatie Vermogen: 271 kW (368 PK) Koppel: 490 Nm Aantal cilinders: 8 Aandrijving: Achterwielaandrijving Tankinhoud: 70 liter Acceleratie (0-100): 5,2 s Topsnelheid: 250 km/u Maten en gewichten Laadvermogen: 475 kg GVW: 2.090 kg Afmetingen (LxBxH): 482 x 186 x 137 cm Wielbasis: 278 cm Interieur Interieurkleur: Zwart Aantal zitplaatsen: 4 Milieu CO?-uitstoot: 267 g/km Energielabel: F Emissieklasse: Euro 4 Verbruik Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0) Brandstofverbruik in de stad: 16,3 l/100km (1 op 6,1) Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3) Onderhoud, historie en staat Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden) Aantal sleutels: 2 (2 handzenders) Financiële informatie BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling) Motorrijtuigenbelasting: € 230 - 261 per kwartaal |